Q&A

20140609-223500-81300621.jpgIMG_1692

Nå, men skulle vi ikke lige starte ugen med at snakke lidt om mig… Jeg synes nemlig, at facts- og Q&A-indlæg er så hyggelige, og jeg savner lidt tiden med veninde-bøger, så nu kaster jeg mig altså ud i det 😉

  1. Hvad er dit mellemnavn? Bay
  2. Hvad var dit yndlingsfag i skolen? Dansk, historie og sidenhen sprog-fagene. Jeg var også ret vild med kreative fag, som formning og keramik.
  3. Hvad er din favorit drik? Varm kakao
  4. Hvad er din yndlingssang i øjeblikket? Pas! Jeg hører godt nok radio til og fra arbejde, men jeg er ikke så god til at bide mærke i kunstnere og titler.
  5. Hvad er din livret?: Lakseflødesovs med pasta, lasagne eller en god burger.
  6. Hvad var det sidste du købte? Historiebladet
  7. Yndlingsbog: Anne fra Grønnebakken (hele serien!) af L.M. Montgomery. Ingen af mine bøger er blevet læst så mange gang, og ingen af de bøger jeg har læst, sidder så dybt i mig som den serie.
  8. Yndlingsfarve: Det kommer vel ikke som nogen overraskelse, at jeg siger lilla 😉
  9. Har du kæledyr? Ja, Stella på 5 år og Mille på knap 1 år.
  10. Yndlingsparfume: L’Eau par Issey – Issey Miyake. Det er den ultimative duft i mine øjne. Desværre er den forbundet med nogle dårlige minder, så jeg har ikke ejet den i mange år. 
  11. Yndlingshøjtid: Jul! Jeg elsker jul!
  12. Er du gift? Nej, men jeg er forlovet med manden i mit liv 🙂
  13. Har du nogensinde været i udlandet? Hvis ja, hvor? Jeg har boet 10 måneder i Belgien og et semester i Frankrig. Derudover har jeg været i Norge nogle gange, da vi har venner deroppe. Derudover har jeg været i Tyskland og Polen med skolen.
  14. Taler du andre sprog end dansk? Jeg er flydende i engelsk og fransk, som jeg jo også er uddannet i. Jeg forstår norsk, men taler det ikke – jeg kan simpelthen ikke rulle på r’erne! Jeg kan også en smule tysk, men det er meget lidt.
  15. Hvor mange søskende har du? Jeg har min storesøster, som er 6 år ældre end mig, hvilket er mere end rigeligt 🙂
  16. Yndlingsbutik: Det må være Matas eller Bog & Idé. Jeg elsker at gå og ose kosmetik og bøger.
  17. Yndlingsrestaurant: Shark’s Diner eller The Diner, men det er ærligt talt længe siden, jeg har været ude og spise.
  18. Yndlingsblog: Pudderdåserne og Beautyspace. De kan noget med skønhed på hver deres måde.
  19. Yndlingsserier: Bones, Big Bang, Grey’s Anatomy, Criminal Minds er nok de største favoritter lige nu.
  20. Kan du lave mad? Ja, men jeg er helst fri!  

Har I iøvrigt set, at der udkommer en venindebog for voksne i denne måned? Den hedder Sød Tøs og er lavet af Majse Njor og Lise Grue. Er jeg den eneste, der klapper i sine små hænder ved tanken?

2 thoughts on “Q&A

  1. iiiih Anne fra Grønnebakken! Klassiker 😀 Tak for inspiration (Sød tøs voksen-venindebogen). Den skal helt sikkert tjekkes ud. 😛

Skriv et svar

