Julefreden sænker sig 

  

Julefreden har sænket sig over vores lille hjem. Vi har sovet længe. Kæresten får sig i skrivende stund en lur på sofaen, hvilket jeg også gjorde tidligere. Vi slapper af for alle pengene, hvilket er den helt rigtige måde at fejre 1. juledag på. Jeg nyder afslapningen og håber inderligt, at jeg slipper af med den sygdom, der har hærget min krop den sidste uge. 

I morgen går det løs, når kæresten skal på arbejde igen, og jeg napper en julefrokost i familiens skød.

Jeg håber, I nyder juledagene, og at I har haft en skønherlig og magisk juleaften. Rigtig glædelig jul!

   
 

Skriv et svar

