Feriemode

Jeg er mester i afslapning. Jeg elsker at slappe af – foran fjerneren, med en god bog eller med en lille middagslur. Jeg har nemlig altid haft et stort sovehjerte. Og eftersom jeg til hverdag står op ved 5-tiden og bruger 2 timer på transport udover selve arbejdsdagen, kan dagene godt blive lidt lange, og jeg kan godt savne muligheden for en lille lur i løbet af dagen. Så en af de ting, jeg glædede mig allermest til var muligheden for at tage middagslure i løbet af ferien. Min kolleger syntes, jeg var gal, da jeg kom til at sige det højt en dag før ferien. “Arj Stine! Du kan sove, når du bliver gammel!” sagde de og rystede på hovedet af mig. Jeg blev faktisk lidt flov over mig selv. Men ærligt talt, der er ikke noget galt i at nyde en lur i ny og næ. Faktisk er jeg sikker på, at det er sundt. Og vi slapper af på forskellige måder. Jeg slapper blandt andet af ved at få nok søvn indenbords. Noget jeg desværre ikke får til hverdag.

Som sagt, slapper jeg også af ved at se fjernsyn, læse, gå ture og ved at dyrke yoga (min nye afhængighed, som jeg håber på at kunne holde fast i, når ferien er slut).

Hvordan slapper du bedst af?

Skriv et svar

