Ugen der gik #4 (uge 31)

Så gik tredje og sidste ferieuge. Måske er det bare mig, men jeg får altid travlt med både at nå at lave ingenting og en hel masse, når jeg ser en ende på ferien, hvilket den forgangne uge også har båret præg af. 


I ugen der gak, har jeg:

  • Hygget med yndlingsdamerne, aka Mille og Stella.
  • Slappet af.
  • Læst på livet løs.
  • Forsøgt at for overblik og samle løse ender til brylluppet – der er jo kun 1 måned til nu!
  • Været en tur over grænsen og købe drikkevarer til den store dag (og andre lækkerier). 
  • Spist en hel masse af det, man ikke bør – det var jo ferie.
  • Endelig taget mig sammen til en meget tiltrængt oprydning i garderoben. Nu skal jeg bare tage mig sammen til at køre på genbrugspladsen med det frasorterede.

Hvis I følger med på Instagram og Snapchat (@baysens), har I måske set, at jeg har købt lidt nye lækkerier og små-panikket over det, der stadig skal nås inden brylluppet. 

Hverdagen venter lige om hjørnet, hvilket måske er meget godt. Jeg glæder mig godt nok ikke til at stå op kl. 5 igen, men det bliver nu meget rart at komme i gang igen. Det bliver en travl tid, jeg går i møde – både på arbejde og med bryllup, så hvis jeg bliver lidt stille, ved I hvorfor 😉

Hvad med jer derude? Er I også ovre ferien?

Skriv et svar

