Jeg tester håndcremer

Hænderne er dit visitkort. Når du hilser på andre, giver du ofte hånd. Så dine hænder er også en del af det førstehåndsindtryk, du giver andre. Og lad os være ærlige – det er aldrig rigtig en fornøjelse at trykke en hånd, som er tør, ru og måske endda sårfyldt. Men for det er heller ikke rart for den, der har de hænder. Det er ikke rart, når huden sprækker, når neglebåndene begynder at krakelere, når det klør, fordi huden er blevet så tør. 

Men det er ikke nemt, for dine hænder er altid udsatte. De er dine værktøjer, og der er vel nærmest ikke det, de ikke bliver brugt til eller udsat for. De bliver vasket og skrubbet et utal af gange dagligt. Og så er der jo også vejret. De bliver udsat for sol, vind og kulde. 

Derfor fortjener dine hænder særlig behandling hver eneste dag. Og noget af det bedste, du kan gøre for dem, er at pleje dem med en god håndcreme. Så jeg har sat mig for at teste en bunke håndcremer over den næste tid, og det kunne jo ikke være mere perfekt, når nu efteråret rigtig har sat ind. 

Disse er på testlisten pt. Men jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre, hvilken håndcreme du bruger? Hvilken er din favorit?

One thought on “Jeg tester håndcremer

  1. Jeg har været håndcreme junkie hele mit liv, jeg har fundet den ultimative håndcreme til mig den hedder fajaco glycerin creme og koster mellem 17 og 27kr på apoteker😀

Skriv et svar

