Glædelig Jul


Rigtig glædelig jul derude!

Lige nu er jeg træt, men glad. Jeg er lykkelig helt ned i maven. Jeg havde nemlig den dejligste juleaften.

Det var min anden jul sammen med min mand, den første som mand og kone og den første jul for min mand sammen med min familie. Og alt var bare skønt. Stemningen var god, alle var glade, jeg grinte, så jeg fik ondt i maven, og gaverne var skønne – jeg fik bla. den fine ring fra Hvisk af min mand. 

I dag har vi været en tur i biffen og slappet af på sofaen. I morgen venter julefrokost/fødselsdag med svigermekanikken. Og tirsdag skal vi ind og se Comedy Aid, som er mandens julegave (gavetip til manden, der ikke ønsker sig noget).

Jeg håber, at I også har haft en dejlig juleaften!

Skriv et svar

