Bogønsker

Der er mange bøger på min ønskeseddel. Mange flere end hvad I ser herover. Men lige nu er disse nogle af dem, der står højest på listen.

Jeg har i mange år haft problemer med maven, men det sidste år har det været værre end nogensinde før. Jeg ved ikke, hvad det skyldes. Lægerne ved ikke, hvad det skyldes. Og udredningsforløbet er langsommeligt. Så jeg overvejer at forsøge mig med noget alternativ kost.

Hvis du følger med på Instagram eller Snapchat (@baysens), så har du måske opdaget, er jeg er blevet bidt yoga, og jeg kunne faktisk rigtig godt tænke mig at vide mere.

Jeg er vild med udenlandske bloggere og instagrammere for tiden, og nogle af dem kan nu også kalde sig forfattere til et par bøger, som jeg gerne ville læse.

Hvilke bøger står på din ønskeseddel?

Skriv et svar

