På neglene: Sunset


Ny uge = nye negle… Hver mandag ligger jeg et billede med en ny manicure på Instagram. Udover at skabe lidt diversitet på min Insta-profil, hjælper det mig også til at få gravet lidt i gemmerne og finde gamle favoritter eller glemte skatte frem. Denne uge er det dog en ny neglelak, som jeg har delt. Jeg faldt over denne neglelak fra Nilens Jord og kunne slet ikke stå for den. Det er simpelt hen den fineste farve. Jeg havde ellers afskrevet Nilens Jords neglelakker for nogle år tilbage, men jeg blev glædeligt overrasket, at også er har overgivet sig til de brede pensler. Brede pensler gør virkelig så stor en forskel. Og når nu et dansk Beauty brand laver sådan nogle lækre ting, så synes jeg, at det er værd at støtte. 

Så vidt jeg kunne se, var 671 Sunset, som neglelakken hedder en del af en sommerkollektion, så det kan være, at man ikke skal vente for længe, hvis man er lun på den. Jeg forelskede mig også i en nude farve, som pudsigt nok hedder 684 Nude, som jeg nok skal have fat i efter den 1. 

Har I erfaring med neglelak fra Nilens Jord? 

2 thoughts on “På neglene: Sunset

Skriv en kommentar