11 neglelakker til sommer

Essie neglelak til sommer

Endelig fik vi noget, der ligner forår i weekenden. Og selvom det sker lidt skidt ud, håber jeg virkelig, at sommeren venter lige om hjørnet. Hvis der er noget, jeg trænger til, så er det nemlig sol og varme. Mens vi venter, tænkte jeg, at jeg ville give mig mit bud på 11 neglelakker til sommer.

Til sommer hører sig friske, klare farver, hvis du spørger mig – røde, koralfarvede og pastelfarvede negle er et must for mig om sommeren, men i år dikterer tendenserne lyse og naturlige farver. Det er noget med, at de symboliserer ro og stabilitet i en verden, som ellers er kaotisk. Derfor har jeg forsøgt at finde en god blanding – dog med det krav, at det skal være neglelak, jeg går med eller har tænkt mig at gå med i løbet af sommeren. Af en eller anden grund er jeg endt med en Top 11 fra Essie, men jeg har jo også altid været en Essie pige, og det er det mærke, der bliver lagt på neglene for tiden.

Laven-dearly og Tinted Love er en del af Essies Treat Love Color kollektion. Jeg bruger dem flittigt både alene, kombineret med hinanden og som underlak. Begge farver er perfekte, hvis man er ude efter det naturlige look.

Blandt de koralfarvede neglelakker finder vi Peach Side Babe, Tart Deco og High Class Affair. De røde nuancer inkluderer Peach Daiquiri, Berried Treasures og Rock The Runway. Alle neglelakker som jeg har brugt flittigt. Når det kommer til pastelfarvede neglelakker vil Lilacism altid være mit førstevalg, fordi det er den fineste lyselilla neglelak, mens jeg vælger Spin The Bottle og Lady Like, når det skal være mere nedtonet.

Når det kommer til overlak, bruger jeg lige for tiden Essie Gel Setter eller Essie Gel Couture Top Coat.

Essie Rock the Runway

Se nogle af de nævnte neglelak på neglene:

Jeg deler i øvrigt ugens neglelak på Instagram hver mandag, så følg endelig med! I kan finde mig, hvis I søger efter @baysens.

 

2 thoughts on “11 neglelakker til sommer

  1. Tart Deco er altså også bare lækker! Ja, vi har heldigvis haft nogle fine dage, så man kan håbe, at den hænger ved og bliver bedre fra nu af 🙂

Skriv en kommentar