Hvor blev ordene af?

Jeg havde egentlig troet, at jeg skulle have gang i bloggen igen, nu hvor jeg igen blev ledig… Jeg troede, at ordene ville komme igen, at skriveglæden ville vende tilbage, at inspirationen ville flyde, og at lysten til at blogge ville overmande mig, men bloggen er bare endt som en dårlig samvittighed. Indlægene er fortsat sporadiske og uregelmæssige. Og jeg må nok bare indse, at det ikke bliver til det, det var engang. Så nu skal jeg finde ud af, hvad der så skal ske. For lysten til at nørkle med ord og dele ting er der stadig. Men Polishing Life virker ikke længere til at være det rette forum.

Så spørgsmålet er om bloggen skal lukke, om jeg skal skifte bloggens navn, om jeg skal åbne en ny blog og starte helt forfra, eller om jeg skal rykke over på Instagram og/eller Facebook. Eller måske skal jeg bare trække mig tilbage fra denne verden…

Jeg ved ærligt talt ikke, hvad der skal ske. Jeg ved ikke, hvad jeg vil. Jeg ved ikke, hvad fremtiden bringer. Men jeg skal nok sige til, når jeg finder ud af det 🙂

Imellem tiden må I have den skønneste sommer! 🙂 Og husk, at I stadig kan følge mig på Instagram, hvor jeg er ret aktiv.

 

1 thoughts on “Hvor blev ordene af?

Skriv en kommentar