Søges: Fine notesbøger

NotesbøgerFor nylig viste den fine Debbie disse fine, fine notesbøger frem på sin Instagram-profil (@debbiekat), som jeg har forelsket mig hovedkulds i.

Jeg elsker notesbøger og har igennem årene fyldt utallige ud med skriblerier og krusseduller. Jo finere de er, jo bedre!
Desværre ender jeg altid med nogle kedelige ensfarvede nogen. Bog & Idé’s udvalg er nemlig ikke særlig spændende, og det er supermarkedernes ærligt talt heller ikke – med mindre man er 13 år og elsker blomster.
Derfor blev jeg så glad, da jeg så Debbies billede, for hold nu op, hvor er de altså fine og sjove… Lige indtil jeg fandt ud af, at notesbøgerne er fra Arnold Busck. Arnold Busck findes nemlig ikke i Århus ;-( Jeg tjekkede selvfølelig deres hjemmeside, men den var altså ikke til megen hjælp. Der mangler nemlig billeder til de fleste af varerne.

Derfor tænkte jeg, at I måske kunne hjælpe… Kender I måske nogle steder i Århus, som har sådan nogle fine notesbøger i denne stil? Eller alternativt nogle gode webshops med billig fragt (HADER at betale fragt!)?

Ellers må jeg se, om jeg ikke snart skal en tur til Randers og besøge min søster. Der har de nemlig en Arnold Busck-forretning…
Det er i øvrigt mærkeligt, at der slet ikke findes en i Århus. Her sidder Bog & Idé i stedet virkelig tungt på markedet. Og selvom jeg intet har i mod Bog & Idé, så er det egentlig taget lidt kedeligt i længden.

Følg Polishing Life på:
Bloglovin
eller
Instagram (@baysen)

6 thoughts on “Søges: Fine notesbøger

  1. Hej Andreas,
    Jeg kan jo selvfølgelig godt se logikken i, at det svært at holde hjemmesiden opdateret.
    Og det er da dejligt at høre, at butikkerne har et stort udvalg. Desværre kommer det ikke mig til gode, da I ingen butikker har i Århus.
    Skulle jeg komme forbi en butik, vil jeg selvfølgelig gå på jagt.
    Vh Baysen

  2. Hej Bellespassion
    Super, at du har fundet notesbøgerne, som er rigtig lækre. Grunden til, at Arnold Busck ikke har dem på arnoldbusck.dk, er, at udvalget af både motiver og størrelser er meget stort og at udvalget ændres hele tiden. Alle vores butikker har imidlertid et ret stort udvalg af motiver, så det er bare om at gå på jagt.
    Bedste hilsner
    Andreas
    (Kommunikationschef hos Arnold Busck)

Skriv en kommentar